Aktualizace databáze MySQL na webu...

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Sobota Květen 3 01:44:34 CEST 2003

>chtěl jsem se zeptat, zda někdo neví, jak nejlépe aktualizovat databázi
>pod MySQL z jednoho serveru na druhý.
>Jde o to, že doma vytvořím databázi a pak ji potřebuji přenést (kopii i
>aktualizaci) na webhosting. Jsem v tom začátečník, tak nevím jak na to...
>
>Potřeboval bych vědět jak na to a jaký příkaz k tomu slouží...

Prenos dat na jiny server:

1) export databaze do textove podoby (sql skriptu)
2) import databaze (spusteni sql skriptu)

Prakticke provedeni zalezi na datazovem serveru, v MySQL (kterou
nepouzivam) odhaduji nasledujici prikazy:

1) mysqldump moje-databaze > moje-databaze.sql
2) mysql < moje-databaze.sql

Krok 2 zrejme provedete pomoci nejakeho weboveho rozhrani, ktere ke
sprave databaze poskytuje Vas provider. Soubor moje-databaze.sql
jednoduse vlozite do pole pro sql prikazy a potvrdite.

Presne detaily si jiste zvladnete najit sam.

Dobrou noc preje OldFrog.