NASTAVTE SI KOREKTNE DATUM

Petr petr.vileta na worldonline.cz
Sobota Květen 3 03:53:50 CEST 2003

> Když už jsme u těch výzev ke korektnímu nastavení, tak by jistě mohli
> uživatelé klienta M$ Utlouk Express, včetně p. Mazance věnovat 10 minut
> pro jeho nastavení tak, aby odesílali pouze čistý plain/text a zalomovali
> řádky na 72 znaků.
> Kupodivu se to nastavit dá...
>
> R.V.
Plain text odesilam z Otlak Extrapressu uz leta. Zalamovani na 72 znaku jsem
si nastavil prave ted, ale chci se zeptat, cemu to jako vadi? Pred tim jsem
tam mel 76.
A jeste se chci zeptat na jednu vec. Obcas mu OE ukaze, ze nektery prispevek
ma prilohu. Tak se do nej podivam, ale on sice je multipart, ale jako
boundary pouzuje neco jako "neYutvxvOLaeuPCA" misto aby pouzil
"--neYutvxvOLaeuPCA" a pak ten clovek ma nekde za koncem puvodni zpravy
"--". Tim dojde k tomu, ze to OE povazuje za konec jedne casti multipartu a
zbytek povazuje za prilohu. Je to jen chyba OE5.5 nebo se to deje jeste
nekomu jinemu? Jen pro upresneni (a stouraly) dodavam, ze programuju v Perlu
a umim vyrobit multipart zpravy pro sendmail, takze je mi jasne k cemu jsou
dve pomlcky nasledovane "\n". Podle me tihle lidi maji blbe nastaveneho new
readera. Napriklad ja mam pro oddeleni zpravy nastaveno "--\s\n" prave abych
zamezil temhle problemum.
--

Petr Vileta
http://www.practisoft.cz

Ostatně soudím, že letní čas musí být zrušen !