PGP/GPG podpisy

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Květen 3 09:46:41 CEST 2003

> U nas v Cesku to jde "vydyndat" u 1.certifikacni (1ca) za nejakych par tisic
> Kc na rok :-)

Proc by mel nekdo utracet par tisic za podpis, ktery sam o sobe NENI
duveryhodny? Nevic jak vas prohlizec, ale muj rve -pokud narazi na neco z
1CA- jako ranena srna.
1CA je mozna slavna v ramci .cz, ale duveryhodna v ramci sveta tedy
rozhodne neni. A pokud rozdava agenturni klice za par tisic, tak ani nikdy
nebude.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz