Filtry do Apache2 - odstraneni Content-length

Helena Vildova xvildova na fi.muni.cz
Sobota Květen 3 12:41:49 CEST 2003

Zdravim,

pokousim se napsat vystupni filtr do Apache2. Ten meni obsah stranky,
pozadovane klientem. Docetla jsem se, ze takove filtry musi z hlavicky
smazat Content-length, aby to nematlo browser, taky jsem nasla tu
funkci, ale at ji pouziju kde chci (a v tom mem miniaturnim filtru moc
moznosti neni), porad od serveru dostavam stranku sice zmenenou, ale s
Content-length v hlavicce, coz ma za nasledek to, ze pri strankach >8KB
(1 brigada?) se stranka nenacte cela, nebo to dela jine psi kusy.

K odstraneni Content-length pouzivam
apr_table_unset(f->r->headers_out, "Content-Length");
a volam to na zacatku hlavni (a vlastne jedine) funkce meho filtru.
Filtr je typu AP_FTYPE_CONTENT_SET.

Budu vdecna za kazdou radu, v cem by mohl byt zakopany pes.

			Helena