modem sm56pci

Marcel Šebek sebek64 na post.cz
Sobota Květen 3 13:18:44 CEST 2003

On Fri, 25 Apr 2003, Ondrej Cecak wrote:

> prijemne pozdni odpoledne,
>
> nedari se mi vyresit nasledujici problem:
>
> na systemu s jadrem 2.4.19 (lehoucce upravene pro potreby driveru) je
> provozovan softmodem sm56pci. ovladac se zkompilovat nakonec podarilo,
> zarizeni na /dev/modem je nyni plne(?) funkcni.
>
> bohuzel, stale je zde problem - modem vytoci cislo poskytovatele (zde
> quick) a pote, co je oznameno "Serial connection established." mi pppd
> ohlasi "Exit" a skonci. pouzita distribuce je Debian "Woody",
> konfiguracni soubory jsem nahraval uz i od sebe ...

> [...]
Quick pouzivam taky. Je treba mit zkompilovane moduly BSD-Compess a
Deflate Compression (jeden z nich urcite vyuziva, spise oba). Dale
nastavte protokol PAP pro autentizaci.

K internetu se pripojuji pres pppconfig, wvdial mi nikdy poradne nesel.

--
Marcel Sebek - sebek64 at post dot cz
Registered linux user #307850