Rozdeleni provozu mezi 2 sitova rozhrani

mailing na lentus.sk mailing na lentus.sk
Sobota Květen 3 15:14:05 CEST 2003

dalo by sa nieco take vyuzit na zvusenie pasma pre server na lokalke??

pri napr. zalohach, napalovaniach a pod. sa caka na sietovku.
1Gbit neprichadza v uvahu, lebo by bolo treba vymenit / dokupit switch
da sa vsak pichnut do stroja druha 100Mbit s kablom do toho isteho switchu
(16-portovy, obsadenych 9-12) a tak si "zvysit pasmo" na 200Mbit?? (resp.
FD400Mbit)

ak pouzijem bezne route - bude to (staci trochu) rozumne rozdelovat pasmo?

dakujem.

chovali jako jedna. Pripadne podle nejakych pravidel se mezi ne delil provoz
z lokalni site smerem na internet. Existuje na to neco ?