Re[2]: Aktualizace databáze MySQL na webu...

linux2 na pizi.cz linux2 na pizi.cz
Neděle Květen 4 11:19:56 CEST 2003

MM> Na mém PC vytvořím databázi spolu s dokumenty, ty pak na hosting
MM> (konkrétně webzdarma.cz) překopíruji přes ftp. Nyní ptřebuji
MM> aktualizovat i tu databázi, protože v ní jsou uvedeny informace o těch
MM> dokumentech. Mám možnost použít přes www admina (mysql.wz.cz) nebo
MM> pomocí ftp se spojit se serverem a přiložit nějaký DUMP - a to je to,

Databazi doma musite vydumpovat. K tomu slouzi budto nejaky sql
prikaz, nebo se to da naklikat pres ruzna graficka rozhrani, ktera k
mysql existuji. Vysledkem dumpu je sobor, obsahujici sql prikazy,
ktere vytvori tabulky a nainsertuji do nich data.

Takovy soubor pak muzete pres toho www admina spustit a tim padem
vytvorit kompletni kopii vasi domaci databaze.

Daląí informace o konferenci Linux