PGP/GPG podpisy

Petr petr.vileta na worldonline.cz
Pondělí Květen 5 03:10:18 CEST 2003

> Ale nerve mu ani kdyz vasim certifikatem podepisete nejakeho hackera.
> Zalezi pak zda vam zakaznik veri, ze to neudelate.
A proc bych podepisoval nejakeho hackera? Leda ze by se hacker podepsal bez
meho vedomi sam (hacknul mi server) :-) Ja nejsem na linux ani bezpecnost
zadny odbornik, ale jaky je rozdil mezi mnou vygenerovanym certifikatem,
ktery si zakaznik nemusi ulozit mezi duveryhodne a mezi certifikatem 1CA,
ktery tam ani ulozit nejde? (myslim ten levny certifikat, kde je korenova
1CA)
--

Petr