RE: Aktualizace databáze MySQL na webu...

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Květen 5 07:24:45 CEST 2003

> Ahoj,
> chtěl jsem se zeptat, zda někdo neví, jak nejlépe
> aktualizovat databázi pod MySQL z jednoho serveru na druhý.
> Jde o to, že doma vytvořím databázi a pak ji potřebuji
> přenést (kopii i
> aktualizaci) na webhosting. Jsem v tom začátečník, tak nevím
> jak na to...
>
> Potřeboval bych vědět jak na to a jaký příkaz k tomu slouží...

mysqldump umi ulozit obsah DB do souboru, tak ze ten soubor obsahuje primo
prikazy pro vytvoreni db, tabulek a vlozeni dat, takze se na nacist pomoci
mysql klienta. Pokud planujete castejsi update, tak treba nastavit cron, ze
bude hlidat urcity adresar, jestli tam neni nejaky soubor a kdyz ano, tak
jej naimportuje. Jenom bych vam doporucil, abyste si pred tim vzdy udelal i
dump puvodni databaze. Nikdy nevite.

TNX