mplayer a umisteni titulku

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Pondělí Květen 5 07:21:44 CEST 2003

> mplayer -vop expand=0:400:0:0 film.avi
>
> To cislo 400 udava celkovou vysku po zvetseni, je treba
> ho nastavit podle filmu, ale 400 je celkem univerzalni
> hodnota. Pripadne existuje skript, ktery nejdriv zisti
> vysku filmu a pak spusti mplayer se spravnymi parametry.
> Muzu poslat, bude-li zajem.

Uz neni potreba, skript jsem si stahl z clanku uvedenoho v
prvni odpovedi na muj dotaz.

Dekuji vsem za radu.

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU/FDL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."