BFU: program vedecke vypocty

Martin Masin masin na fzu.cz
Pondělí Květen 5 14:24:47 CEST 2003

On Sat, 3 May 2003, Roman Slechta wrote:

> 	Ahoj,
>
> jsou v cecku i mocniny a exponenty? Jde udelat graficky vystup na
> obrazovku? Potrebuji zobrazit pohyb hvezd.
>
> 	Dekuji Roman Slechta

	Nejsem C-ckovy guru, takze se zde jiste najde nekdo, kdo odpovi
kvalifikvaneji. Ja z C-cka umim jen to, co potrebuji. V zakladni
specifikaci C-cka toto sice neni, ale je to implementovano pomoci
knihoven, na matematiku napr. math.h (viz
/usr/doc/glibc-doc/html/chapters_19.html). Graficky vystup jde take
samozrejme udelat, ale s tim vam neporadim, ja jsem s grafikou v C-cku
jeste nedelal.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html