Spojení 2x10GB do 1x20GB

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Pondělí Květen 5 14:57:27 CEST 2003

On Mon, May 05, 2003 at 03:44:28PM +0200, Dejma wrote:

> Ještě mě napadlo, že by byl dobrý RAID, ale potřebuji, aby data nebyly
> rozmrdošený cik/cak na obou discích. (V případě úmrtí jednoho HDD abych
> nepřišel o VŠE). Je takové RAID spojení?
>

> S těmi SYMLINKY, mohl by mě někdo nakopnout, odkaz pro blbý (číst umím)
>
> Předchozí emaily na mě mluvily trochu sprostě :)

mkdir -p /data_1 /data_2 /mp4
ln -s /data_1 /mp4/a-m
ln -s /data_2 /mp4/n-z

dopisat polozky pre mountpointy /data_1 a /data_2 do /etc/fstab
potriedit mp3ky podla abecedy do adresarov "a-m" a "n-z" klasickym
presunutim (pomocou MC to ide krasne s vyuzitim masiek pri oznacovani)

pripadne nie je problem vymysliet iny sposob triedenia, toto sa mi vsak
v mojom pripade (ortofotomapy celej SR, zatial cca 800 GB) osvedcilo ...

v pripade nejasnosti sa pytat ...
--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Vyskumny Ustav Podoznalectva a Ochrany Pody