Re: senzor bt869

Jan Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondìlí Kvìten 5 18:09:12 CEST 2003

On Mon, 5 May 2003, Karel Pièman wrote:

> Umite nekdo zprovoznit senzor BT 869 pod Mandrake Linuxem?
>
> P.S. Presne dle navodu jsem provedl:
>        $modprobe bt869                -projde
>        $lsmod                              - bt869 je nahran
>        $ls /proc/sys/dev/sensors/   - nic se zde neobjevilo

Potrebujete jeste neco, cim budete cist hodnoty z toho sensoru. V zasade
existuji dva zpusoby - pres SMBus nebo pres ISA. To prvni by melo byt
rozumnejsi a lepsi, nicmene jsem jeste nepotkal desku, na ktere by to
fungovalo (mozna jsem jen liny cist dokumentaci), vzdy ale zabrala ISA,
takze zkuste jeste

modprobe i2c-isa

-- Honza Houstek

Dal¹í informace o konferenci Linux