Jak na FTP: "Explicit SSL/TLS must be enforced"?

Jan Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 5 18:55:16 CEST 2003

> kbear: Quick connect -> Protocol: sftp

Myslel jsem, ze sftp je neco jineho, nez ftp/SSL. Spis bych hledal neco
jako ftps. Ja pouzivam bsdftpd-ssl, soucasti je i radkovy klient, ale
nevim, jak moc kompatibilni s jinymi ftp/SSL servery.

-- Honza Houstek