USR Courier V.Everything Leased Line setup ?

Pepa linix na centrum.cz
Úterý Květen 6 00:43:32 CEST 2003

Mate pravdu, zabralo to, diky za odezvu. Ty Win jsou v tomto fakt
priserne a nevyzpytatelne, zkousel jsem vytvorit "prichozi pripojeni"
a na druhem kompu odchozi pripojeni a podarilo se to rozchodit na 2
pocitacich z 6ti.

Uz aby byly DSLAMy trochu rozsirene, pres ADSL to pojede snad vzdy
rychleji a levneji nez pres tyhle pomale linky, co myslite, da se to
dobre zabezpecit (IPsec) apod. pri tunelovani Internetem?

A je ADSLko duplexni? Tenhle modem asi neni, takze...

Nemate jeste napad na jednodisketovou distribuci linuxu/unixu, kterou
bych byl schopnej nakonfigurovat pro tohle DIAL LeasedLine spojeni?
Melo by to routovat a podporovat tyhle modemy (komprese MPPC - to umi
kazde Windows i Cisco, jak je na tom Linux?) nejake sifrovani +
sitovky, nejlepe kdo tohle delal, ze by mne poradil, sam v tom nejsem
schopen se prokousat, uz tahle my ty modemy daly zabrat 2 dny, s tim
Windoze to je same experimentovani.

Změň se díky novým, barevným čočkám FreshLook! Nyní akční nabídka volej zdarma 800 11 20 20.  http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.cz.cibavision.com/akcefreshlook.shtml