Vypmutí PC s AT zdrojem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Květen 6 10:30:46 CEST 2003

Kdysi jsem měl server s 486 kou a když jsem ho vypínal tak jsem u něj měl
přepínac a přepnul si k němu monitor a klávesnici.

Teď to chci předělat a protože se nedostava monitoru (spiš ho není kam dát)
tak to chci mít bez monitoru, samozřejmě není problém spustit program na
vypnutí ze sítě z druhého pc, ale potřebuji nějak signalizovat že už ho můžu
fizicky vypnout sítovým vypínačem - stačí když bude pipat reproduktorek nebo
něco podobného.

Můžete poradit jak to udělat nebo jak to nejlépe vyřešit abych věděl že můžu
pc vypnout a nepřijdu o data ?

Díky.

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |