sshd a nastaveni environment

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Úterý Květen 6 11:06:27 CEST 2003

Dobry slunny den,

lze nejak nastavit system-wide prostredi pro relace spustene
skrze ssh? Nejde mi o inicializacni skripty samotneho shellu,
jde mi o system-wide alternativu souboru ~/.ssh/environment.
Ve starsich verzich man stranek se mluvilo o /etc/environment,
ale verze openssh-3.6p1 uz uvadi pouze ~/.ssh/environment.

Potrebuji zadat LD_LIBRARY_PATH, aby se spustilo na druhe
strane scp a mohl jsem kopirovat soubory :-). Normalne by
stacilo editovat ld.so.conf + ldconfig, ale v mem pripade nikoli,
ldconfig z uClibC asi nefunguje plnohodnotne??.

Zdr. OldFrog.