Wav editor pro odstraneni bzuceni

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Květen 6 11:08:05 CEST 2003

> AudaCity tusim ze v posledni verzi mel neco na redukci sumu. Ale v praxi
> jsem to nezkousel.

  No, funguje to tak, ze se tomu vybere kus nahravky na ktere je pouze sum,
ktery chcete odstranit (jinak je tam ticho) a pak vyberete celou a reknete
ze odstranit sum. Jeste se da nastavit jak moc to ma orezat.

  Moje zkusenosti jsou takove, ze to ten sum vicemene odstrani. Ale
samozrejme ho tam trocha zustane. Kdyz jsem zkousel odsumovat jednu nahravku
z kazety, tak to sum sice zeslabilo, ale ten zbytek byl tak neprirozeny
zvuk, ze jsem tam radsi nechal ten hlasitejsi ale "prirozeny" puvodni sum.

									Michal

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----