jak zistit vice o procesu ktery vytezuje stroj

vec Richard alyosha na dynacom.sk
Úterý Květen 6 16:04:20 CEST 2003

Citácia Martin Lipinsky <martin na lipinsky.cz>:

> Mam webserver, a obcas se stane ze nektery z procesu sezere cely procesor,
> a zatez zacne stoupat do nebetycnych vysek.
>
>  4341 www-data  18   0  5232 5232  4088 R    84.1  1.0   2:53 apache
>
> Z top vidim cislo procesu ale ted jak zistit
>
> 1. ke kteremu webserveru / souboru patri
>
> nebo alespon
>
> 2. kdo je na nej a odkud pripojeny
>
> pak uz by se v logu dalo dohledat kdo tam co ma.
>
> Zkousel jsem chvili cekat az se takovy proces objevi a pak kouknout do
> logu ale to nevedlo k nicemu.
>
> Predem dekuji za jakekoli nakopnuti.
>
> PS: proste potrebuji neco jako fuser obracene.

Pozrite si man stranku k prikazu sar (parameter -X).  Pokial ho mate nainstalovany.

Format logogvacieho suboru k apache sa da modifikovat.  Takze do log suboru si
mozte zapnut zapisovanie PID procesu, ktory ziadost vybavoval.  Potom je
to vec grepovania.

--

Richard Svec