Setuptool pro Debian

Kamil Krejča k.krejca.konference na brno.elcom.cz
Úterý Květen 6 16:32:28 CEST 2003

> jasne "vim" ;-)

Taky vim, ze vi-editovat soubory v /etc je jedno z reseni ;-)

> ale vazne a co ako si to konkretne predstavujete? ono debian nieje
> stavani nato aby sa dal konfigurovat hocikym. a zakladnu konfiguraciu
> balikou spristupnuje sam dpkg

Konkretne si to predstavuji takto: setuptool v RH zpristupnuje nastroje
pro nastaveni napr. site, klavesnice, zvukovky, mysi, spousteni
systemovych sluzeb aj. Protoze konfiguraci zas tak casto nemenim,
nepamatuji se na presna nastaveni konfiguraku v /etc a zvykl jsem si na
zjednodusene nastavovani. Zkousim Debian (zkousim -> frekvence zmen je
prece jen castejsi), takze se ptam, zda a kde existuje neco podobneho
(pri instalaci se mne to taky hezky zepta na vyplneni IP adresy - btw.
zpusob instalace mi maximalne vyhovuje). Pokud ovsem nic takoveho neni,
pak budu dale pokracovat v "rucni" editaci konfiguraku (alespon si to po
case zapamatuji a nebudu hledat zpusob, jak si ulehcit praci) :-)

Kamil