RH8 & Qt3

Lubos Lunak l.lunak na kde.org
Úterý Květen 6 16:26:29 CEST 2003

Pavel Kr(ížek wrote:

>         Mam nainstalovanou distr. RH8.0 (neni to upgrade, jedna se o
> cistou instalaci) a pri prekladu programu ktrack ze zdrojaku resp.
> ./configurate mi nedetekuje Qt knihovnu.
> checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt-3.0.0)
>
> i pres to ze zadam ./configurate --with-dir=/usr/lib/qt3
>
> pritom po prohledani /usr/lib/qt3.... mam
>                                                         Dekuji P.K.

 Videl bych to na standardni duvod #132 (neni nainstalovany balicek
qt-devel), pokud ne, tak bych zkusil standardni postup #273 (podivat se na
chybovou hlasku ke konci souboru config.log).

 Pripadne jeste bych zkusil jednu nestandardni vec a to sice bych
zkontroloval, ze to --with-dir nahore je vlastne zadano jako --with-qt-dir.

--
Lubos Lunak
KDE developer