Samba a slozitejsi prava

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Úterý Květen 6 18:15:31 CEST 2003

> Ano.

ok, ok, google taky umim pouzivat. Myslel jsem jestli mi nechcete
doporucit nejaky opravdu osvedceny howto ;-)

> Ano.

aha, takze ty prava, ktery se nastavuji v sambe jsou jen tak pro srandu,
aby se nereklo, a kdyz si chci nastavit sdileni trochu sloziteji, musim
pouzit nejaky filesystem s ACL, ktery navic neni ani v standartnim jadre,
takze jadro musim patchnout. A je znam budouci vyvoj samby, zda se bude
spolehat na prava filesystemu s ACL anebo se to vyresi konfiguraci samby?

Marek Barton