IPSec a nenavazujici se spojeni [delsi]

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Úterý Květen 6 19:07:02 CEST 2003

Novikmec Jozef wrote:

> Velmi jednoducho. Pouzit OpenCA http://www.openca.org. Ako backend pouziva
> SSL a vlastne pridava webovske rozhranie k OpenSSL CA.

No, bud jsem nepochopil ja, nebo jste nepochopil vy me ;-). Na to abych neco
kompiloval pro windows se tedy fakt necitim, nikdy jsem to nedelal, nemam ani
poneti co k tomu potrebuji atd. Jde mi o to, aby si uzivatel s windows
vygeneroval na svych windows privatni klic + zadost o certifikat (tedy nikoli
pomoci weboveho rozhrani na linuxu), tuto zadost o certifikat mi da treba na
diskete a ja mu vystavim pomoci openssl na linuxu certifikat a ten certifikat
dat tomu uzivateli, necht si jej nainstaluje do windows. Tedy nebudu mit ani
na chvili pristup k jeho soukromemu klici, neb mi do jeho soukromeho klice
nic neni.

--
Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/