OffTopic: zamknuty disk

P-A-N-D-O-R linux na compclub.sk
Středa Květen 7 08:27:44 CEST 2003

Jedná sa pravdepodobne o aktivované zabezpečenie na hardwarovej úrovni,
ktoré je k dispozícii od špecifikácie ATA3. Niektoré BIOSy umožňujú
použiť túto ochranu (napríklad niektoré QDI), čo znemožňuje takto
inicializovaný disk čítať na inom stroji. /samozrejme bez formátovania./
Bol ten disk prenesený z iného stroja na konkrétny hosť?

Milan Gigel

Dňa St, 2003-05-07 at 08:12, Kovar Jan napísal: