Omezeni provadeni php skriptu (RH9,http-2.0.40)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Květen 7 10:44:23 CEST 2003

Zdravim,

nejak se nemuzu dopracovat k reseni - neporadili bu jste ? -

RH9, httpd-2.0.40 (apache) , php-4.2.2 . V httpd.conf mam definici

<Directory "/home/httpd/html">
 ... bezne veci
</Directory>

a v jednom podadresari (a jeho podadresarich) nechci povolit php :

<Directory "/home/httpd/html/nophp">
php_flag engine off
</Directory>

Jenze to nefunguje. Skript x.php umisteny v /home/httpd/html/nophp/
se vykona. Pred tim na R6.2 s apache-1.3.26 a php-4.2.2 mi to slapalo.
Zkousel jsem to pridavat i do /etc/httpd/conf.d/php.conf ale nic nepomaha.

Nevite kde by mohl byt problem ?