Samba a slozitejsi prava

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Květen 7 11:47:20 CEST 2003

> Diky za tip, ale u me to nefunguje. Nejsem schopen z Win2000 pridelit
> jina prava, nez defaultni. Ale je pravda, ze pouzivam sambu original z
> distribuce RH. Je potreba ji prekompilovat? (Pouzivam XFS a sambu 2.0)

Ano, je ji potreba prekompilovat s --with-acl-support. Jinak na produkcni
system vrele doporucuju zvolit sambu 2.2.8a, samba 2.0 je pro dinosaury.
Skoro se mi nechce verit, ze by RH neco takoveho jeste podporoval, a pokud
to skutecne nepodporuje, tak mate _velky_ problem.

-- Honza Houstek