Samba a slozitejsi prava

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Květen 7 12:16:31 CEST 2003

> kdyz si upgradnu fileutils, bude mi zachovavat ACL i tar?

Nejsem si jisty. Kazdopadne tar jako format s ACL nepocita. Diskusi na
toto tema jsem videl na rootu pod clankem o kompresi v unixu (dil, ktery
se zavyval tarem).

Jinak tohle lze obejit. ACL (a nejen ty) umi zachovat nativni xfsdump a
getfacl/setfacl umoznuji do jednoho souboru ulozit ACL celeho stromu a
nasledne je aplikovat (dokonce vcetne nastaveni vlatnika a skupiny, pokud
setfacl spousti root).

-- Honza Houstek