jak zistit vice o procesu ktery vytezuje stroj

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 7 12:38:44 CEST 2003

> Zdravim,
> nastavil jsem server-status v httpd.conf na hodnotu on, jsem prihlaseny jako root (pres
> putty)  a pri zadani prikazu:
>
> ./apachectl status
>
>                                    Forbidden
>
>    You don't have permission to access /server-status on this server.
>      _________________________________________________________________
>

>     Apache/2.0.45 (Unix) PHP/4.3.1 Server at localhost Port 80
> Mohl by nekdo poradit?

  No, v Apache 1.3 se to konfiguruje kusem:

<Location /server-status>
    SetHandler server-status
    Order deny,allow
    Deny from all
    Allow from .your_domain.com
</Location>

Jestli jste tem nachal to your_domain.com, tak to chodit nebude :-)
Doporucuji zamenit za neco jako

Allow from localhost

Pak bude chodit http://localhost/server-status/ ale ne z jinych stroju
protoze ten server status obsahuje dost citlive informace).

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----