podpora PS/2

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Středa Květen 7 13:48:48 CEST 2003

> To 2.2.22 jsem si take prelozil ja. Ale je pravda, ze pod 2.2.20 z distribuce
> mys chodila take. Tak zkusim jeste 2.4.18 z distribuce.

No jo. Jadro z distribuce mys podporilo ...

Takze ted mam funkcni mys na konzoli a pustil jsem se do X (4.1.0.1).
V XF86Config mam v sekci "Input Device":
Driver		"mouse"
Option		"CorePointer"
Option		"Device"		"/dev/psaux"
Option		"Protocol"		"PS/2"
Option		"Emulate3Buttons"	"true"

X nabehnou, mys chvili funguje normalne, a pak se zblazni. Tj, pohyb kurzoru
prilis neodpovida pohybu hlodavce. Kurzor se nejradeji zdrzuje na okrajich
obrazovky a pri pohybu dochazi nahodne k udalostem, odpovidajicim stisknuti
ruznych tlacitek.

Zkousel jsem ruzne druhy PS/2 protokolu a take jsem zkousel zamenit
/dev/psaux za /dev/gpmdata. Vyse uvedena varianta je ta nejlepe fungujici.
Chvili jsem take podezrival hardware, ale pod Win98 s mysi nejsou problemy.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F