Announce: OpenOffice.org 1.0.3 CZ uvolněn

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Květen 7 14:17:04 CEST 2003

On Wed, 7 May 2003, Jarda Mikulík wrote:

> Sakra, ale už mě český lokalizační tým OpenOffice štve! Kdo to má pořád
> updatovat :-)

Do aktualizace vás, ostatně jak je běžné o svobodného software, nikdo
nenutí. Pokud nevyužijete počeštěné průvodce, nemáte v této chvíli žádné
potíže se stabilitou aplikace ani s filtry, tak klidně používejte verzi
stávající.

R.V.