PC s Linuxem a sdilenym CD-ROM, ZIP100 apod.

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Květen 7 15:23:02 CEST 2003

Kvasnička Václav Ing. - Pontex s.r.o. napsal(a):
> Linuxový stroj mám nasdílený přes Sambu včetně jeho CD-ROM (/media/cdrom),
> ale k přístupu na CD je nutné provést mount na serveru - zatím to umím jen
> manuálně, což asi nemůžu po uživatelích chtít. Navíc CD pak nejde vyndat,
> musím dát umount. ZIPku jsem tam ještě nedal, ale zřejmě to bude stejná
> situace.
>
> Dá se tohle zařídít?

Jedno z reseni:
[cdrom]
  preexec = mount /mnt/cdrom
  postexec = eject /mnt/cdrom

Pri namapovani jednotky se CD-ROM  pripoji, pri odpojeni zase
vysune. Pripojeni je elegantnejsi pres autofs/amd/supermount...

	Majkl