Apache neserviruje soubory z namontovaneho NW filesystemu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Květen 7 15:54:54 CEST 2003

On Wed, 7 May 2003, Michal Kara wrote:

>   Ano. Ale jak vidite, data ve skutecnosti odeslana nejsou. Mrknete se do

No to vidim, a jediny rozdil je v tom, jestli je soubor na ext3 nebo
primontovany pres ncpfs.

> error logu, jestli tam neco neni. Take bych radeji pouzil osvedcenou radu

Ne vubec nic.

> Apache 1.3, 2.0 je zbytecne nova.

Bohuzel v RH9 myslim neni na vyber. Stejne uz jsem ty weby uzivatelu chtel
prevest z novellu na linux , tak tohle asi bude ten finalni impuls...