OT: PC bezi az po rebootu

Borek Lupomesky borek na lupomesky.cz
Středa Květen 7 17:36:19 CEST 2003

>Mil bych dotaz, i kdy3/4 off-topic, ale tady v konferenci jsou takoví
>chytoí lidé a stejni tam bi3/4í jenom linux... Tak tedy:
>
>Zapnu poeítae, nabootuju linux (MDK9.0, ale to není podstatné),
>poihlásím se, všechno funguje, ale ... po pár minutách stroj zaene
>hlásit "Segmentation fault" pro ruzné procesy a3/4 úplni vytuhne. Doboe,
>oeknete špatná pami<< nebo poetaktovaný procesor nebo ... ale po rebootu
>u3/4 poeítae normálni funguje a bi3/4í (tak dlouho, ne3/4 ho vypnu :-). Tak3/4e
>poeítae momentálni zapínám postupem zapni-boot-login-reboot-login-...

> [...]

   No, mne se tohle stava taky. V Linuxu se to projevuje nahlym ztuhnutim X Window - staci se nalogovat na masinu z jineho stroje a killnout proces X. Bohuzel tim se stene system nestabilni, takze rebootu se clovek nevyhne.
   Ve Win2K se to projevuje chybami ve vykreslovani grafiky, neprekreslovanim obsahu okena a desktopu a pripadne i uplnym vytuhnutim.
   Stejne jako u vas, staci rebootovat a pak uz pocitac bezi cele dny bez problemu i pod zatezi. Muj problem vypada, ze je neco s grafickou kartou.
   Hardware Athlon 1800+ XP, Via KT333, grafika GE-Force MX400, 512 MB DDR333.

   Borek