integrovana zvukovka I82801DB AC 97

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Květen 8 10:55:47 CEST 2003

Dne čt 8. května 2003 08:43 jste napsal(a):
> Zdravim,
>
> nevite nekdo jak resit problem nefunkcnosti integrovane zvukove karty v
> LINUXu RedHat 8.0? Zapojeni je spravne, ve WINDOWS-XP mi funguje
> (onacuje to jako C-MEDIA).
> Kdo zna odpoveď at mi posle kopii emailu na muj email.
>
> Diky za kazdou dobrou radu

Mě tato zvukovka funguje OK.

Koukni se na MB a hledej cip s logem a napisem C-MEDIA co tam máš skutečně za
zvukovku já mám CMI 9738 sice se hlasí jako sis7012 a s tím modulem funguje
ok.

Jediné co nefunguje Kvalitně je mixák, v tom CMI je jinak zapojen, to neřeším
mám mixák na plno a používám externí mixák (normální malý hudební který mám
po ruce) .

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |