Nastroj na vyhodnocovani logu

Petr petr.vileta na worldonline.cz
Pátek Květen 9 10:07:09 CEST 2003

> Muzete mi poradit se ktreym GPL nastrojem na vyhodnocovani logu mate
> nejlepsi zkusenosti? Zatim pouzivam logcheck, ale ted bych to potreboval
> ukladat do databaze a to uz neni ono. Googluju tu asi dva dny, ale stale
> nenachazim nic, co vypadalo prijatelne. Stacila by nejaka nadstavba k
> logcheck, ktera by umela vsechny zaznamy ulozit do MySQL.
Ja tedy nevim co dela logcheck, ja pouzivam LogWatch pro zasilani dulezitych
casti logu mailem, ale take jsem resil to, ze bych si nektere hlasky z
nekterych logu ukladal do MySQL. No a vyresil jsem to tak, ze jsem si to
napsal v Perlu, ulozil do /etc/cron.daily/ a dela to presne to co chci a
muzu si to kdykoliv upravit :-)
--

Petr