hromadny update RH7.0 via rpm?

Jaroslav Lukesh lsh na wo.cz
Pátek Květen 9 11:07:50 CEST 2003

Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz> píše v článku
<20030509084843.GA17300 na pluto.pslib.cz>...
> Novy kernel potrebuje novejsi mount. Krome toho pokud nemate vice jak
> 4GB pameti, tak na enterprise verzi zapomente. Prijdete kvuli
> aktivovanemu PAE zbytecne o vykon.

No me jde o soubory >2G, takze enterprise kernel tam ma opodstatneni, ikdyz
pameti ma "jen" 384M.

> Pokud se v tom neorientujete, doporucuji udelat update pomoci
> instalacniho programu, protoze tam jsou vsechny tyhle veci osetrene.

Dalo by se rict, ze jediny instalacni program, ktery znam je rpm. Anebo
myslite nejaky jiny?

Dekuji,

JL.