mandrake a samba

Jan Vyplašil vyplasil na ycnega.cz
Pátek Květen 9 12:11:47 CEST 2003

Zdravím,
mám problém se sambou. Nainstaloval jsem si madrake 9.1 (jsem začátečník) a přes sambu (která je na serveru) se dostanu i na síť. Vše je OK, až na to, že nejdou spouštět ani otvírat soubory přes sambu. Zkoušel jsem mp3 a napsalo mi to:

"X Multimedia System" nemůže otevřít "AudioTrack 01.mp3", protože "X Multimedia System" nemůže přistupovat k souborum v umístěí "smb". Žádné jiné aplikace pro prohlížení tohoto souboru nejsou k dispozici. Pokud zkopírujete tento soubor na váč počítač, budete ho možná moci otevřít.

Po zkopírování na svůj PC, to spustit šlo.
Osobně si myslím, že chyba nebude v přehrávači (stejným způsobem nešel otevřít ani texťák ve vi), ale někde v sambě, ale absolutně nevím kde.
Můžete prosím někdo poradit?
Díky,
Honza