samba + LPT1 + tisk na síti

Miroslav Suchý mirek na adult.cz
Pátek Květen 9 12:49:15 CEST 2003

Jan Houstek wrote:

> ha ha, to se fakt snadno rekne ...
>
> me trvalo asi pul roku intenzivniho zkoumani a testovani nez jsem prisel
> na to, jak tiskarnu na sambe nainstalovat na win2000/XP tak, aby to
> fungovalo (mysleno porad, ne na jednu stranku)
>
> imho tohle je vec, u ktere naprosto chybi dokumentace. mozna napisu nejaky
> clanecek na root, pokud najdu cas ...

Tak to bych docela uvital, ja jsem skoncil na takoveto obezlicce:
V XP otevrit nejakou sdilenou slozku z toho stroje co sdili i tu tiskarnu a
potom se me konecne XP zepta na heslo (je jine nez ve winech).
Potom pravym tlacitkem na ikonu tiskarny a Pripojit.

Coz je dost otrava to delat po kazdym restartu XP.

Na hotline MS mi rekli ze je to chyba Samby a odmitli se mnou bavit :(

Mirek Suchy