problem so zobrazenim pismen v X

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Sobota Květen 10 13:14:17 CEST 2003

V St 30 dub 2003, Juraj Vnencak napsal:
> toto sa nanestastie tyka celeho KDE :(
> myslim, ze sa to stalo, ked som pridaval v mdk control centre nejake
> windows fonty...
Myslim, ze se snazi pouzivat fonty, na ktere nemate odkaz v
konfiguracnim souboru fileserveru:

Nedavno se mi stalo podobne (RH 7.3 + KDE 3.0 - standardni v te verzi
RH). Instaloval jsem znamym linux a pridaval fonty z jejich
(legalnich) woken. Protoze jsem to jiz delal u sveho pocitace, mel
jsem v zaloze slozku s fonty (/usr/share/fonts/win) + upraveny
/etc/X11/fs/config. Tam bylo zakomentovano nekolik slozek s fonty, co
jsem nepouzival. Po restartu xfs se pri odhlasovani z KDE objevily ve
vsech dialogach ctverecky.

Musel jsem vratit nastaveni /etc/X11/fs/config do puvodni podoby,
pridat rucne cesty k win fontum restartovat xfs a nastavit v KDE forny
win. Potom odstranit (ale postupne) jednotlive "nepouzivane" polozky v
konfigu xfs.

MZ
--
 Miroslav Zidek