Apache neserviruje soubory z namontovaneho NW filesystemu

Sobota Květen 10 16:29:30 CEST 2003

On Wed, 7 May 2003, Petr Simek wrote:

> To je tragedie - znamena to pokazde delat novy balik kdyz se objevi
> bezpectnostni chyba a testovat ten balik. Ono pouzivani distribucnich
> veci ma velkou vyhodu v tom, ze tohle nekdo udela za Vas.

Aspon pak budou lidi vic premyslet nad tim, jak chybam, zvlaste tem
bezpecnostnim, predchazet, a ne je jen retroaktivne furt dokola
zaplatovat.

A abych rekl take neco konstruktivniho k puvodnimu problemu: doporucuji
Apache pustit v modu, kdy se neforkuje (doufam, ze 2.0 to porad jeste
umi), a postvat na jen ruzne ladici nastroje, treba strace, a porovnal
chovani mezi ncpfs a jinym fs, kde to funguje. Je mozne, ze ncpfs ma
nejakou semantickou zvlastnost/chybu.