hromadny update RH7.0 via rpm?

Sobota Květen 10 00:07:08 CEST 2003

On Fri, May 09, 2003 at 09:07:50AM +0000, Jaroslav Lukesh wrote:

> Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz> píše v článku
> <20030509084843.GA17300 na pluto.pslib.cz>...
>
> No me jde o soubory >2G, takze enterprise kernel tam ma opodstatneni, ikdyz
> pameti ma "jen" 384M.

Enterprise jadro se lisi od "normalnich" jader pouze zapnutym PAE. Velke
soubory s tim NEsouvisi.

> Dalo by se rict, ze jediny instalacni program, ktery znam je rpm. Anebo
> myslite nejaky jiny?

Instalacni program distribuce, tedy v pripade RH je to Anaconda a je to
takove GUI nebo textove rozhrani pro instalaci (a aktualizaci) RH
Linuxu (sposti se po nabootovani z instalacniho CD).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz