Problemy s floppy na DUAL XEON

Jiri Polach sprava na jh-inst.cas.cz
Sobota Květen 10 22:34:10 CEST 2003

Zdravim.

Mam problem s floppy mechanikou na stroji Intel Dual Xeon 2400. Pri pokusu
vytvorit FS (mke2fs /dev/fd0) nebo namountovat floppy  (mount /dev/fd0
/floppy) konzole "zatuhne" - prikaz nic nevypise, prompt se nevrati, proste
se tvari, ze neco dela, ale nikdy neskonci. System bezi dal - je mozne se
prepnout na jinou konzoli a tam pracovat, restartovat a pod. Nainstalovan je
Debian Sarge, zkousel jsem jadra 2.4.18, 2.4.20, 2.4.20-ac2 - vse stejne. Na
webu jsem hledal bez uspechu. BIOS jsem upgradoval. Mel by nekdo nejaky jiny
napad?

Dekuji mnohokrat.

Jiri Polach