Regularni vyraz do Apache LocationMatch

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Květen 10 23:06:04 CEST 2003

Zdravim,

Kdo umite psat reg. vyrazy do apache - poradte mi prosim ! Potrebuju
najit vyraz pro LocationMatch ktery by obsahnul vsecny php soubory
umistene pod adresarem /nophp/ v dokumentroot . Zkousim to takhle :

<LocationMatch "^/nophp/.*.php$">
   Deny from all
</LocationMatch>

a ruzne varianty pro specifikaci toho jmena souboru, ale dela mi to psi
kusy. Kdyz uz se mi povede neco zakazat tak vetsinou komplet vcetne
listingu a ostatnich souboru v adresari, nebo kdyz lip vyspecifikuji tu
cestu, tak to zakaze jen jeden konkretni soubor.

Potreboval bych vyraz pro zruseni pristupu ke vsem .php souborum
v danem adresari a ve vsech pripadnych podadresarich.

Napada Vas neco ?