ftp server s qoutou pro kazdeho uzivatele

Jan Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Květen 11 11:04:04 CEST 2003

> Potreboval bych poradit s vyberem FTP serveru. Prochazel jsem starsi
> prispevky a nic, co by mi vyhovovalo jsem nenasel. Potreboval bych pro
> Linux ftp server, ve kterem mohu pouzit vlastni uzivatelskou databazi
> (ne z /etc/passwd), ktery je free, ktery umi nastavovat quotu pro
> jednotlive uzivatele, ktery samozrejme neumozni uzivateli pristup jinam,
> nez do jineho adresare. A dulezite je tez to, ze bude bezpecny. Existuje
> vubec neco takoveho :o) ?

I kdyz chcete vlastni uzivatelskou databazi, tak ohledne kvot bych se
snazil spolehnout spis na filesystem. Jestli to nejaky ftp server umi (tj.
umi mapovat vlastni uzivatele na systemove uzivatele) nevim.

-- Honza Houstek