Probem s instalaciou RH8 a PC Card

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Květen 11 11:59:12 CEST 2003

Pakny den,

moju radost z noveho laptopu a chut naisntalovat
nan Linux zarazil hned zaciatok instalacie.
Je tu UMAX Vision book 630SX
Pri instalacii detekuje ohci1394 a natiahne,
a dalej na mna vybehne
"Inicializing PC Card Devices" a system komlet zamrzne.

Skusal som volbu "linux noprobe" - aby som zabranil detekcii HW,
ale stale to iste.
Chcel som nabotovat aj s pcmcia.img, ale mam tam len NTFS partisny
a 2,4MB na disketu nedam. No a ak to nastartujem z CD z loadlin,
tak zasa padne ka kernel panic s tym, ze nema odkial tahat
dalsie veci.

Je mozne toto poriesit nejako rozumne? Pripadne ma zmysel skusit
inu distribuciu??? Skusal som aj RH 9.0, ale tu po boote kernelu
skoncim so zamrznutym pocitacom a ciernou obrazovkou. No a samozrejme
k nejakemu logu sa nedopracujem... Stava sa to za loading /installer
(alebo cosi podobne) - proste po spusteni instalacenho programu.

Vdaka Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799