Debian

Jiří Němec konference na menea.cz
Neděle Květen 11 12:53:19 CEST 2003

9. května 2003, igor kompas napsal:

ik> Chcem si vyskusat na svojom pocitaci Debian a stiahol som si cele woody. Teraz
ik> by som si chcel stiahnut nejake neoficialne iso lenze neviem presne ktore
ik> ,kedze na servery je : sarge ,sid ,alebo woody extra. Kedze je to dost
ik> stahovania mohol by mi niekto poradit aky je rozdiel medzi sarge a sid.

z ftp.zcu.cz/pub/linux/debian-cd/images/3.0_r1/i386/ jsem si stáhl
první CD, to vypálil. systém z něho nainstaloval a zbytek balíčků
stáhl přímo při instalaci z netu. poté je možné vybrat umístění
dalších balíčků - http, ftp nebo cdrom. já jsem použil ftp, na 128kbps
lince instalace trvala cca 2h.

jiri nemec, ICQ: 114651500
www.menea.cz - www stránky a aplikace