Re: Sdílení debian/samba <-> windows 2000

Jiří Němec konference na menea.cz
Neděle Květen 11 12:56:07 CEST 2003

9. května 2003, Tomas Krbec napsal:

TK> potřeba vyrobit i účet počítače, jestli jsou to XP, tak je potřeba
TK> vyrobit účet počítače a navíc je tam ještě problém s tím, že XP
TK> mají jako výchozí stav používat šifrované připojení k doménovému
TK> serveru. Zkuste hledat v knowledge base MS problém s připojením XP
TK> do domény NT4

už je to vyřešeno. někdo sem tuším psal, že měl podobný problém. toto
je globální část smb.conf

[global]
   workgroup = MENEA
   encrypt passwords = yes
   server string = Linux samba server
   load printers = false
   log file = /var/log/samba_log.%m
   max log size = 50
   client code page = 852

problém byl v encrypt passwords. stačilo zadat yes a samba nyní nabízí
všechna sdílení bez jakýchkoli problémů.

pro v linuxu zkušen, nekamenujte mě, určitě to v dokumentaci bylo
(však jsem to tam později našel), ale na začátku jsem to neviděl nebo
přehlédl ;) tímto tedy dávám za pravdu p. Honza Houstek
<houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz> :) tehdy mi to jaksi ušlo...

jiri nemec, ICQ: 114651500
www.menea.cz - www stránky a aplikace