GPRS a IPCop

Jaroslav Novotny jarnovo na quick.cz
Neděle Květen 11 16:38:09 CEST 2003

Dobry den,

pres veskerou snahu hledani odpovedi nekde jinde,jsem se preci jenom rozhodl
zeptat.Mozna pro nekoho malickost,pro me neprekonatelny problem.
Potrebuji zprovoznit GPRS(Eurotel Data nonstop) pres IPCop.Kdyz se pripojuji
klasicky pres pppd na desktopu nemam s nize uvedenou konfiguraci problem.V
IPCopu je to nejake "spunktovane" pres Perlove skripty,kde koncim,protoze o
Perlu vim pouze to,ze existuje.Nic vic.O IPCopackem webovem udelatku vim,ale
nedari se mi ani s jeho pomoci.Uvital bych radu,kde a co v jakem souboru na
IPCopu zmenit aby to slo.
Predem dekuji za jakoukoliv radu,nakopnuti,ci odkaz na nejake HOWTO atd.
Prikladam jeste skripty pro pripojeni onoho desktopu,kde vse funguje tak,jak
ma.

Dekuji

Jaroslav Novotny

/etc/ppp/etg/up

  TIMEOUT 5
  ABORT BUSY
  ABORT ERROR
  ABORT "NO CARRIER"
  ""
  'ATX1' OK
  AT+CGDCONT=1,"IP","internet" OK
  "ATDT*99***1#" CONNECT

/etc/ppp/etg/down

"" "+++ath"

/peers/etg

 lock
  connect '/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/etg/up'
  disconnect '/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/etg/down'
  /dev/gprs
  115200
  xonxoff
  modem