nedovazi nekdo Linux Journal

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Neděle Květen 11 20:33:54 CEST 2003

Koukam ted na predplatne papiroveho Linux Journalu a je docela drsne, ze
predplatne v USA stoji $25 a do Evropy stoji $62...  Kdyby to nekdo dovazel
hromadneji a pak to prodaval, tak by to mohlo byt levnejsi, i kdyz by to
bylo se zpozdenim (lod zabloudila a je ted u Indie apod. ;-).  Takze ma
otazka zni, zda-li nevite o nekom, kdo by toto jiz u nas delal...  Docela
by se mi libilo odebirat odborny casopis, ale nelibi se mi ta vice nez
dvojnasobna cena, ktera je zpusobena dopravou.

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6