nastaveni routovani LAN1 a LAN2, schema site

Pepa linix na centrum.cz
Neděle Květen 11 22:15:52 CEST 2003

> Zkuste připojit schéma toho, co se snažíte vybudovat (textový
obrázek
> znázorňující schéma vašich sítí), nynější stav konfigurace rozhraní
> routovacích tabulek.

Vzdyt to schema je prilozene formou odkazu na GIF obrazek :-) Tak
jeste jednou: - www.webpark.cz/lin/schema.gif

> konference, ale že ji zároveň zneužíváte jako neplacenou podporu
> komerčního operačního systému od Microsoftu? Vskutku troufalé...

Snazim se pochopit, kde je problem, jestli v OS nebo mezi zidli a
klavesnici. Doufam, ze je to to druhe, jinak by mi ani odbornost a
praxe zdejsich nebyla nic platna, ze?

Ale o duvod vic ten OS pak zavrhnout-.

Vi to